Robin Elšík
Bachelor's thesis
Marketingový mix daného eventu
Marketing Mix of a Chosen Event
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci eventu Pokáče. V teoretické části vymezí autor práce důležité pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu, event marketingu, kultury a sponzoringu. Závěr teoretické části je věnována metodice marketingového výzkumu. Praktická část seznámí čtenáře s interpretem Pokáčem a s uplynulými ročníky koncertu ve Zlíně, jak se vyvíjely v čase. Dále …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Pokáč event. In the theoretical part, the author of the thesis defines important concepts from the field of marketing, marketing mix, event marketing, culture and sponsorship. The conclusion of the theoretical part is devoted to the methodology of marketing research. The practical part introduces the reader to the performer Pokáč …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Elšík, Robin. Marketingový mix daného eventu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová