Ing. Tomáš Mráz

Bakalářská práce

Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací

Marketing Communication in Relation with Media Development
Anotace:
Bakalářská práce „Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací“ definuje pojem média a zabývá se historickým vývojem masových médií. Práce představuje marketingovou komunikaci a její nástroje s tím, že větší pozornost je věnována reklamě. Bakalářská práce dále charakterizuje soudobé trendy v marketingové komunikaci. Cílem bakalářské práce je potvrdit sepětí vývoje médií s nástrojem marketingové komunikace …více
Abstract:
The bachelor thesis “Marketing Communication in Relation with the Media Development” defines term media and it deals with historical development of mass media. The thesis introduces marketing communication and its tools. The focus is on advertising. In the following text there are characterized current trends in marketing communication. The goal of the thesis is confirmation of media development in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní