Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací – Ing. Tomáš Mráz
Ing. Tomáš Mráz
Bakalářská práce
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací
Marketing Communication in Relation with Media Development
Anotace:
Bakalářská práce „Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací“ definuje pojem média a zabývá se historickým vývojem masových médií. Práce představuje marketingovou komunikaci a její nástroje s tím, že větší pozornost je věnována reklamě. Bakalářská práce dále charakterizuje soudobé trendy v marketingové komunikaci. Cílem bakalářské práce je potvrdit sepětí vývoje médií s nástrojem marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis “Marketing Communication in Relation with the Media Development” defines term media and it deals with historical development of mass media. The thesis introduces marketing communication and its tools. The focus is on advertising. In the following text there are characterized current trends in marketing communication. The goal of the thesis is confirmation of media development in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dx0qs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková