Analýza merchandisingu drogistických prodejen – Jana Blahová
Jana Blahová
Diplomová práce
Analýza merchandisingu drogistických prodejen
Merchandising Analysis in the Drugstores
Anotace:
Diplomová práce zahrnuje vypracování problematiky merchandisingu čtyř největších drogistických řetězců v České republice. Cílem práce je zjistit úroveň merchandisingových aktivit vybraných prodejen se zaměřením na oddělení vlasové kosmetiky. Teoretická část obsahuje definici merchandisingu a objasňuje jeho význam v maloobchodních prodejnách. Praktická část představuje současný drogistický trh a samotný …víceAbstract:
The diploma thesis includes an elaboration an issue of merchandising for four major drugstore chains in the Czech Republic. An aim is established a level of merchandising activities in the selected stores focusing on the hair care products. A theoretical part contains a definition of merchandising and explains its importance in the retail stores. A practical part presents a current market of the drugstores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95196
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Milan KOCÁB -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková -
K-Pop as a Cultural Mirror of Racial Dynamics in the U.S.
Altynai Ibraimova -
Analýza kulturně-průmyslového projektu – Pop Academy
Taťána Wajs -
Vývoj interiéru a jeho uměleckého zobrazení pod vlivem pop artu
Lucie Toufarová -
Sociolinguistic Influence of American Market on the Korean Pop Music Group BTS
Adriana Buráňová