David Srp
Bakalářská práce
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je rozebrat vývoj jednotlivých reklamních kampaní dvou konkrétních modelů dané automobilové značky působící v České republice a poukázat na rozdíly mezi značkou domácí a značkou zahraniční. K dosažení cíle bakalářské práce bude využita komparativní metoda.Abstract:
The main objective of this bachelor's dissertation is to examine development of specific advertising campaigns of two specific models of chosen automobile companies conducting business in the Czech Republic and to point out the differences between domestic and international company branding. In order to reach this objective, comparative method will be used.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qvnp6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 10. 2020
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Jakub Kureš -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ondřej Hanuš -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Vitalina Besogonova -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Monika Zemánková