Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh – Kristina Zadáková
Kristina Zadáková
Diplomová práce
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Internet marketing with a focus on social media and its application to the cafe entering the market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o internetovém marketingu, komerční komunikaci na sociálních sítích a následné aplikaci poznatků na nově vznikající kavárnu Café V Ráji. Hlavním cílem diplomové práce je identifikace trendů online komerční komunikace kaváren se zaměřením na sociální sítě. V rámci teoretické části je představena problematika internetového marketingu, identifikovány nejvýznamnější sociální sítě …víceAbstract:
The diploma thesis examines internet marketing, communication on social media and the subsequent application of knowledge to the newly emerging Café V Ráji. The main goal of the diploma thesis is to identify trends in e-commerce communication of cafes with an importance to social networks. The theoretical part of the thesis introduces the issues of Internet marketing, identifies the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86116
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2022
- Vedoucí: Ladislav Luc
- Oponent: Radim Čermák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86116
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online marketingové komunikace softwarové firmy s využitím žurnalistických žánrů
Vratislav Holub -
Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Jiří Havránek -
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová -
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Eva Hůlová -
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová -
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu
Lukáš Foltýn -
Návrh marketingové a komunikační strategie e-shopu se sportovními potřebami
Pavla Jurášová