Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh – Kristina Zadáková
Kristina Zadáková
Master's thesis
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Internet marketing with a focus on social media and its application to the cafe entering the market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o internetovém marketingu, komerční komunikaci na sociálních sítích a následné aplikaci poznatků na nově vznikající kavárnu Café V Ráji. Hlavním cílem diplomové práce je identifikace trendů online komerční komunikace kaváren se zaměřením na sociální sítě. V rámci teoretické části je představena problematika internetového marketingu, identifikovány nejvýznamnější sociální sítě …moreAbstract:
The diploma thesis examines internet marketing, communication on social media and the subsequent application of knowledge to the newly emerging Café V Ráji. The main goal of the diploma thesis is to identify trends in e-commerce communication of cafes with an importance to social networks. The theoretical part of the thesis introduces the issues of Internet marketing, identifies the most important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86116
Thesis defence
- Date of defence: 6. 10. 2022
- Supervisor: Ladislav Luc
- Reader: Radim Čermák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZADÁKOVÁ, Kristina. \textit{Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ljioe3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86116
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Návrh online marketingové komunikace softwarové firmy s využitím žurnalistických žánrů
Vratislav Holub -
Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Jiří Havránek -
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová -
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Eva Hůlová -
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová -
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu
Lukáš Foltýn -
Návrh marketingové a komunikační strategie e-shopu se sportovními potřebami
Pavla Jurášová