Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie – BcA. Filip Blažek
BcA. Filip Blažek
Diplomová práce
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Technological and Creative Importance of Film Stock in the Era of Digital Cinematography
Anotace:
Diplomová práce má za cíl seznámit čtenáře s kameramanskou problematikou spojenou s výběrem média pro zaznamenání své práce. Filmový materiál je v současné době na ústupu, a naopak digitální snímače jsou dnes již masivním prostředkem pro záznam a vyjádření. Práce srovnává praktický a umělecký vliv těchto dvou technologií, stejně tak jako rozdílný přístup k práci s jednotlivými médii.Abstract:
The aim of the diploma is to introduce reader cameraman's problems connected with the choice of the medium for recording his / her work. Film stock is currently in decline and digital sensors are now a massively use for recording and visual expression. The thesis compares the practical and artistic influence of these two technologies, as well as the different approach of working with individual media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽEK, Filip. \textit{Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ljivp2/.
Jak správně citovat práci
Blažek, Filip. Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie. Zlín, 2020. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Technologicko-tvůrčí význam filmového materiálu v době digitální kinematografie
Filip Blažek -
1. Teoretická část: Režijní postupy spojené s filmovým materiálem v digitální době 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
Jiří Horenský -
Digitalizace filmového materiálu v kontextu filmových archivů
Jana Machová -
Procesy zpracování filmového materiálu v digitálním archivnictví a v kinematografii
Ondřej Synáček