Tereza Bártová

Bachelor's thesis

Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines

Návrhy na zlepšení prezentace společnosti Czech Airlines na Instagramu
Abstract:
V rámci mé bakalářské práce se budu zabývat komunikační strategií a prezentací značky letecké společnosti Czech Airlines na Instagramu. Cílem práce je zanalyzovat její nedostatky v porovnání s ostatními účty úspěšných světových aerolinek a navrhnout tak společnosti možná zlepšení. Jako modelové jsem si vybrala letecké společnosti Turkish Airlines, Emirates a British Airways. Proto i jejich instagramové …more
Abstract:
During times when the only way advertisements could have been spread just by the word of mouth, there was nothing much to discuss about the right choice of communication style. When newspapers and street banners occurred, things got more difficult, but it is nothing compared to today’s world that got enlarged by social media. They changed the whole paradigm of the traditional marketing communication …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2022
  • Supervisor: Radek Čajka
  • Reader: Eva Křenková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85552