Ing. Petra Duchoslavová

Bakalářská práce

Reklama a sponzoring ve sportu

Advertisement and sponsoring in sport
Anotace:
Tato práce je zaměřena na reklamu, druhy reklamy, využití reklamy ve sportu, faktory ovlivňující chování zákazníka a sponzoring. Důležitou roli v reklamě sehrávají emoce, kterých reklama hojně využívá. Většina komunikace se zákazníky se odehrává prostřednictvím reklamy, kterou denně vídáme na ulici, v novinách, na billboardech, v televizi nebo ji také posloucháme v rádiu. Reklama nabízí nesčetně mnoho …více
Abstract:
This work is focused on advertisement, different kinds of advertisement, the use of advertisement in sports, factors that influence the behavior of a customer and sponsoring. The most important part is representing by emotion which advertisement makes use of plentifully. Most of the communication with customers is taking place throughout an advertisement, which is daily seen in the street, in the newspaper …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Kamila Glaserová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace