Reklama a sponzoring ve sportu – Ing. Petra Duchoslavová
Ing. Petra Duchoslavová
Bakalářská práce
Reklama a sponzoring ve sportu
Advertisement and sponsoring in sport
Anotace:
Tato práce je zaměřena na reklamu, druhy reklamy, využití reklamy ve sportu, faktory ovlivňující chování zákazníka a sponzoring. Důležitou roli v reklamě sehrávají emoce, kterých reklama hojně využívá. Většina komunikace se zákazníky se odehrává prostřednictvím reklamy, kterou denně vídáme na ulici, v novinách, na billboardech, v televizi nebo ji také posloucháme v rádiu. Reklama nabízí nesčetně mnoho …víceAbstract:
This work is focused on advertisement, different kinds of advertisement, the use of advertisement in sports, factors that influence the behavior of a customer and sponsoring. The most important part is representing by emotion which advertisement makes use of plentifully. Most of the communication with customers is taking place throughout an advertisement, which is daily seen in the street, in the newspaper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i2dct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Kamila Glaserová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Ideální marketingové strategie v PPC reklamě
Lukáš Krejča -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
Sponzoring a propagace sportovního klubu
Šárka Minářová -
Sponzoring a propagace sportovního klubu
Zuzana Škůrková -
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Jana Volková