Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace – Bc. Jana Volková
Bc. Jana Volková
Bakalářská práce
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Sponzoring as promotional tool in company
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na sponzoring, druhy sponzoringu a související terminologii. Sponzorským aktivitám a problematice vztahů mezi sponzorem a žadatelem jsou věnovány samostatné kapitoly. Terminologie v teoretické části shrnuje poznatky získané v oboru sponzorských aktivit, pomáhá specifikovat klíčové faktory sponzoringu a vysvětluje aktivity, které jsou úzce spjaty se sponzorskými …víceAbstract:
The theoretical section of this thesis is focused on sponsoring in general, types of sponsoring and associated terminology. Further individual chapters are devoted to sponsorship activities and the relationship between a sponsor and applicant for sponsorship. The terminology covered in the theoretical part summarizes learning gained in the field of sponsorship activities, assists with the specification …víceKlíčová slova
Sponzoring sponzor/partner žadatel marketing management finanční řízení propagace komunikace cílové skupiny motivace projekt investice plánování rozpočet sponsoring sponsor/partner applicant financial management promotion communication target groups motivation project investment planning budget.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n05xw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Možnosti využití psychedeliky asistované terapie pro cílové skupiny sociální práce: Reflexe současného výzkumu a tvorba vzdělávacího kurzu pro sociální pracovníky
Jonáš Dus -
Volba další vzdělávací dráhy u vybrané cílové skupiny osob ohrožených sociálním vyloučením
Kamila Klecanská -
Sledování změn životních podmínek, jež umožňují překonat bariéry sociální inkluze u zvolené cílové skupiny
Kristýna Drápalová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Nikola Jaurisová -
Specifika cestovního ruchu perspektivní cílové skupiny - gayů a leseb
Dita Karlínová -
Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny
Petra Bujáčková -
Překážky společenské integrace osob upoutaných na invalidní vozík. Komparace každodenních postojů členů cílové skupiny a „zdravé“ společnosti.
Veronika Máslová