Bc. Jana Volková

Bakalářská práce

Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace

Sponzoring as promotional tool in company
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na sponzoring, druhy sponzoringu a související terminologii. Sponzorským aktivitám a problematice vztahů mezi sponzorem a žadatelem jsou věnovány samostatné kapitoly. Terminologie v teoretické části shrnuje poznatky získané v oboru sponzorských aktivit, pomáhá specifikovat klíčové faktory sponzoringu a vysvětluje aktivity, které jsou úzce spjaty se sponzorskými …více
Abstract:
The theoretical section of this thesis is focused on sponsoring in general, types of sponsoring and associated terminology. Further individual chapters are devoted to sponsorship activities and the relationship between a sponsor and applicant for sponsorship. The terminology covered in the theoretical part summarizes learning gained in the field of sponsorship activities, assists with the specification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní