Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol – Erika Hlaváčová
Erika Hlaváčová
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol
The Role of an Assistant Pedagogue from the Point of View of Teachers of Elementary Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pohledem učitele na roli asistenta pedagoga na základní škole. Teo-retická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na asistenta pedagoga, jeho kompetence a předpoklady k výkonu profese a jeho náplň práce. Druhá kapitola je zaměřena na osobnost pedagoga, jeho kompetence, předpoklady a náplň profese, která se týká i spolupráce s asistentem pedagoga. Poslední …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the teacher's view on the role of teacher's assistant in primary school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on the teacher's assistant, his competences and prerequisites for the profession and his job description. The second chapter is focused on the personality of the teacher, his competence, prerequisites and content of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hlaváčová, Erika. Role asistenta pedagoga z pohledu učitelů základních škol. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga v mateřské škole
Petra ŠENKOVÁ -
Osobnost asistenta pedagoga
Lucie POKORNÁ -
Osobnost asistenta pedagoga a jeho spolupráce s třídním učitelem v prostředí základní školy
Diana ROUSKOVÁ -
Asistent pedagoga na I. stupni základní školy jako vychovatelská osobnost
Eva Kiliánová -
Asistent pedagoga působící v mateřské škole
Markéta HUVAROVÁ -
Asistent pedagoga u žáka s Aspergerovým syndromem ve vyučovacím procesu
Nikola FUSOVÁ -
Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání
Andrea Knytlová -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Anna Kaiserová