Bc. Zuzana ZÁZRIVCOVÁ

Diplomová práce

Projekt motivačního programu zaměstnanců v personální politice firmy Slovalco, a.s.

The Project of the Employee Motivation Program in Personnel Policy of Slovalco, stock company.
Abstract:
Companies are constantly conducting a fierce competition among each other. Apart from influencing other areas the competition has a significant impact on the human resources management. To retain their elite workers the companies try to establish the favourable conditions to comply with needs of these and provide a variety of motivating benefits in order to meet desires and wishes of their best personnel …více
Abstract:
Mezi firmami se vede neustálý konkurenční boj. Mimo jiné jde i o oblast zaměstnanců. Ktomu, aby si společnost udržela své špičkové zaměstnance, vytváří podmínky pro uspokojení jejich potřeb a poskytuje motivační výhody pro naplnění jejich tužeb a přání. Pokud motivační program nefunguje v dostatečné míře, společnost může o své špičkové zaměstnance přijít. Proto je v zájmu každé firmy zabezpečit kvalitní …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2005
Zveřejnit od: 26. 8. 2005
Identifikátor: 1911

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁZRIVCOVÁ, Zuzana. Projekt motivačního programu zaměstnanců v personální politice firmy Slovalco, a.s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 08. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing