Publikum koncertů Filharmonie Brno ve Wannieck Gallery – Bc. David Červinka
Bc. David Červinka
Bachelor's thesis
Publikum koncertů Filharmonie Brno ve Wannieck Gallery
Audience of Concerts of Philharmonic Brno in Wannieck Gallery
Abstract:
Předkládaná práce pojednává o teorii a praktických postupech marketingu a marketingového výzkumu v kontextu kulturní instituce. Společně s teoretickými aspekty marketingového a komunikačního mixu, přibližuje tato práce čtenáři podobu marketingových aktivit Filharmonie Brno. V souvislosti s problematikou marketingového výzkumu je sledováno jak teoretické pozadí, tak příklad realizace a vyhodnocení vlastního …moreAbstract:
The presented thesis introduces theoretical reflection, practical marketing procedures and marketing research in the context of cultural institution. Together with theoretical aspects of marketing and communication mix this work is approaching the reader with the marketing activities of the Brno Philharmonic Orchestra. As a relating issue of the marketing research is observed both theoretical background …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xntwe/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. David Balarin
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Combined Art Studies
Theses on a related topic
-
Branding kulturních institucí: případová studie Českého rozhlasu Brno
Klára Blažková -
Filharmonie Brno (Státní filharmonie Brno). Dějiny instituce 1956 - 1989
Lucie Tisoňová -
Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů
Lenka Murasová -
Koncertní sál Filharmonie Brno: mapování historického vývoje záměru
Miroslava Blanárová -
Orchestrální akademie Filharmonie Brno - Studie proveditelnosti
Gabriela Vojtičková -
Klasická hudba pro každého? Analýza marketingových nástrojů Filharmonie Brno
Andrea Zimková -
Analýza hospodaření příspěvkové organizace Filharmonie Brno
Antonín Hadrava -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová