Bc. David Červinka

Bachelor's thesis

Publikum koncertů Filharmonie Brno ve Wannieck Gallery

Audience of Concerts of Philharmonic Brno in Wannieck Gallery
Abstract:
Předkládaná práce pojednává o teorii a praktických postupech marketingu a marketingového výzkumu v kontextu kulturní instituce. Společně s teoretickými aspekty marketingového a komunikačního mixu, přibližuje tato práce čtenáři podobu marketingových aktivit Filharmonie Brno. V souvislosti s problematikou marketingového výzkumu je sledováno jak teoretické pozadí, tak příklad realizace a vyhodnocení vlastního …more
Abstract:
The presented thesis introduces theoretical reflection, practical marketing procedures and marketing research in the context of cultural institution. Together with theoretical aspects of marketing and communication mix this work is approaching the reader with the marketing activities of the Brno Philharmonic Orchestra. As a relating issue of the marketing research is observed both theoretical background …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. David Balarin
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta