Publikum koncertů Filharmonie Brno ve Wannieck Gallery – Bc. David Červinka
Bc. David Červinka
Bakalářská práce
Publikum koncertů Filharmonie Brno ve Wannieck Gallery
Audience of Concerts of Philharmonic Brno in Wannieck Gallery
Anotace:
Předkládaná práce pojednává o teorii a praktických postupech marketingu a marketingového výzkumu v kontextu kulturní instituce. Společně s teoretickými aspekty marketingového a komunikačního mixu, přibližuje tato práce čtenáři podobu marketingových aktivit Filharmonie Brno. V souvislosti s problematikou marketingového výzkumu je sledováno jak teoretické pozadí, tak příklad realizace a vyhodnocení vlastního …víceAbstract:
The presented thesis introduces theoretical reflection, practical marketing procedures and marketing research in the context of cultural institution. Together with theoretical aspects of marketing and communication mix this work is approaching the reader with the marketing activities of the Brno Philharmonic Orchestra. As a relating issue of the marketing research is observed both theoretical background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xntwe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. David Balarin
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
Branding kulturních institucí: případová studie Českého rozhlasu Brno
Klára Blažková -
Filharmonie Brno (Státní filharmonie Brno). Dějiny instituce 1956 - 1989
Lucie Tisoňová -
Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů
Lenka Murasová -
Koncertní sál Filharmonie Brno: mapování historického vývoje záměru
Miroslava Blanárová -
Orchestrální akademie Filharmonie Brno - Studie proveditelnosti
Gabriela Vojtičková -
Klasická hudba pro každého? Analýza marketingových nástrojů Filharmonie Brno
Andrea Zimková -
Analýza hospodaření příspěvkové organizace Filharmonie Brno
Antonín Hadrava -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová