Vlivy gamifikace v prostředí online vzdělávání – Bc. Romana Jakšlová
Bc. Romana Jakšlová
Bakalářská práce
Vlivy gamifikace v prostředí online vzdělávání
The Impact of Gamification in Online Learning
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje gamifikaci v prostředí online vzdělávání. V teoretické části jsou definovány termíny „gamifikace“ a „online vzdělávání“ a krátce popsána jejich historie a možnosti využití. Zasazuje gamifikaci do kontextu vzdělávání, především pak její vliv v e-learningu. V praktické části je tento vliv zkoumán na studentech, kteří prošli gamifikovaným kurzem KPI22.Abstract:
This bachelor thesis studies gamification in online learning environment. In the theoretical part are defined terms “gamification” and “online learning” and briefly described their history and the possibilities of their use. It puts gamification into the educational context and concentrates especially on its impact in e-learning. In the practical part of this work is the impact studied on students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pmx3s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Jan Zikuška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Vliv online výuky na studijní výsledky a důsledky pro následnou výuku
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Vliv online výuky na motivaci k učení u vysokoškolských studentů
David EBER -
Využití gamifikace ve vzdělávání a návrh postupu její implementace do e-learningu
Lea Mentlíková -
Potenciál učebních principů digitálních her uplatněný v e-learningu
Jan Miškov -
Možnosti využití e-learningu ve firmě B4B INKASSO
Andrea Kornasová -
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová