Využití diagnostického nástroje PREDICT v mateřské škole – Bc. Jana Procházková
Bc. Jana Procházková
Bachelor's thesis
Využití diagnostického nástroje PREDICT v mateřské škole
Using the PREDICT diagnostic tool in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zaměřuje na vymezení teoretických východisek týkajících se pedagogické diagnostiky. Charakterizuje proces diagnostikování, metody a nástroje diagnostikování v mateřské škole, popisuje diagnostický nástroj PREDICT. Hlavním cílem výzkumu je prostřednictvím akčního výzkumu zjistit, jak je v praxi využíván diagnostický nástroj v MŠ …moreAbstract:
The bachelor thesis has theoretical-empirical character. The theoretical part focuses on the definition of theoretical bases related to pedagogical diagnostics. It characterizes the process, methods and tools of diagnosing in kindergarten, describes the diagnostic tool PREDICT. The main goal of the research is to find out, by way of action research, how this diagnostic tool is used in the Drnholec …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fr25l/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2019
- Supervisor: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Štěpánková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Language acquisition in bilingual and multilingual children and language supporting strategies used by bilingual and multilingual parents
Marketa VIDING -
INDIVIDUALIZACE VE VZDĚLÁVÁNÍ VE VYBRANÝCH FAKULTNÍCH MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH
Tereza HOUŠKOVÁ -
Individualizace ve vzdělávání v praxi v plzeňských mateřských školách
Štěpánka KONOPÍKOVÁ -
Individualizace při výuce hudební výchovy v heterogenní třídě na 1. stupni základní školy s ohledem na současné trendy ve vzdělávání
Veronika RŮŽIČKOVÁ -
Spolupráce mateřské školy s rodinou jako faktor podporující individualizaci ve vzdělávání
Blanka Dršková -
Individualizace ve vzdělávání předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách běžné mateřské školy
Martin ADAMEC -
Individualizace výuky ve výuce přírodovědných předmětů na základní škole
Petra MILLOVÁ