Využití diagnostického nástroje PREDICT v mateřské škole – Bc. Jana Procházková
Bc. Jana Procházková
Bakalářská práce
Využití diagnostického nástroje PREDICT v mateřské škole
Using the PREDICT diagnostic tool in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zaměřuje na vymezení teoretických východisek týkajících se pedagogické diagnostiky. Charakterizuje proces diagnostikování, metody a nástroje diagnostikování v mateřské škole, popisuje diagnostický nástroj PREDICT. Hlavním cílem výzkumu je prostřednictvím akčního výzkumu zjistit, jak je v praxi využíván diagnostický nástroj v MŠ …víceAbstract:
The bachelor thesis has theoretical-empirical character. The theoretical part focuses on the definition of theoretical bases related to pedagogical diagnostics. It characterizes the process, methods and tools of diagnosing in kindergarten, describes the diagnostic tool PREDICT. The main goal of the research is to find out, by way of action research, how this diagnostic tool is used in the Drnholec …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fr25l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Štěpánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Language acquisition in bilingual and multilingual children and language supporting strategies used by bilingual and multilingual parents
Marketa VIDING -
INDIVIDUALIZACE VE VZDĚLÁVÁNÍ VE VYBRANÝCH FAKULTNÍCH MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH
Tereza HOUŠKOVÁ -
Individualizace ve vzdělávání v praxi v plzeňských mateřských školách
Štěpánka KONOPÍKOVÁ -
Individualizace při výuce hudební výchovy v heterogenní třídě na 1. stupni základní školy s ohledem na současné trendy ve vzdělávání
Veronika RŮŽIČKOVÁ -
Spolupráce mateřské školy s rodinou jako faktor podporující individualizaci ve vzdělávání
Blanka Dršková -
Individualizace ve vzdělávání předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách běžné mateřské školy
Martin ADAMEC -
Individualizace výuky ve výuce přírodovědných předmětů na základní škole
Petra MILLOVÁ