Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o. – Bc. Dana Šipkovská
Bc. Dana Šipkovská
Diplomová práce
Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o.
Language Services Extension Project in PRIMA School, s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblastí marketingu služeb, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace, marketingové-ho komunikačního mixu, použitých analytických metod projektu a marketingového řízení služeb. V praktické části je popsána charakteristika společnosti a …víceAbstract:
This diploma thesis describes the project for an improvement of language services offered by PRIMA School, s.r.o. The theoretical part includes findings from services marketing, services marketing mix, marketing communication, marketing communication mix, used analytical project methods and marketing management of services. The practical part is concerned with the characteristics of the company and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIPKOVSKÁ, Dana. \textit{Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/lkhbpk/.
Jak správně citovat práci
Šipkovská, Dana. Projekt rozšíření jazykových služeb poskytovaných společností PRIMA School, s.r.o.. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Intence dospělých nechat se očkovat proti klíšťové meningoencefalitidě v kontextu marketingové komunikační strategie
Tomáš Svačina -
Marketing a propagace Jihočeského divadla
Věra Ondrová -
Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch
Zuzana HORÁKOVÁ -
Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding
Magda Frišová -
Analýza společného podnikání na západním a východním trhu společností OSEVA, a. s.
Martin KYJOVSKÝ -
Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu
Helena LAPUNÍKOVÁ -
Komunikační strategie firmy Studio 77 u vybraných cílových skupin
Alica HERINGEŠOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova