Barbora Kubínová

Bakalářská práce

Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace

Evaluation of the importance of influencer marketing for selected urban destinations
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem influencer marketingu pro vybrané městské destinace, a to konkrétně pro Prahu, Vídeň a Krakov. Cílem práce je analýza a zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané destinace. Mezi dílčí cíle patří komparace přístupů k influencer marketingu v Praze a dalších dvou městských destinacích a představení návrhu a doporučení pro jednotlivé destinace.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the importance of influencer marketing for selected urban destinations, specifically for Prague, Vienna and Krakow. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the importance of influencer marketing for selected destinations. The partial goals include a comparison of approaches to influencer marketing in Prague and two other urban destinations and the presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/ll0ta/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Kašťák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing