Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace – Barbora Kubínová
Barbora Kubínová
Bakalářská práce
Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace
Evaluation of the importance of influencer marketing for selected urban destinations
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem influencer marketingu pro vybrané městské destinace, a to konkrétně pro Prahu, Vídeň a Krakov. Cílem práce je analýza a zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané destinace. Mezi dílčí cíle patří komparace přístupů k influencer marketingu v Praze a dalších dvou městských destinacích a představení návrhu a doporučení pro jednotlivé destinace.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the importance of influencer marketing for selected urban destinations, specifically for Prague, Vienna and Krakow. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the importance of influencer marketing for selected destinations. The partial goals include a comparison of approaches to influencer marketing in Prague and two other urban destinations and the presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/ll0ta/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Kašťák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍNOVÁ, Barbora. \textit{Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lknkmg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na platformách twitch.tv a youtube.com
Jan Jašek -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Cestovní ruch v regionálních orgánech státní správy
Michaela Dostálková -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova -
Vybrané eventy v České republice rozvíjející cestovní ruch v této destinaci
Adriana Grendzioková -
Cestovní ruch v Itálii
Michal Malý -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk