Marketingový plán projektu Porta culturae – Bc. Zuzana Helešicová
	Bc. Zuzana Helešicová
Diplomová práce
Marketingový plán projektu Porta culturae
Marketing plan for the Porta culturae project
Anotace:
Náplní této magisterské diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro projekt Porta culturae. Práce se zaměřuje pouze na aktivity Kraje Vysočina, které budou realizovány v druhé polovině roku 2012 a v roce 2013. Text je rozdělen na tři části. První kapitola seznamuje čtenáře s projektem a zabývá se otázkou významu projektu pro rozvoj Kraje Vysočina. Druhá část analyzuje vnější a vnitřní okolí …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to create a marketing plan for the Porta culturae project. The thesis focused on activities of the Vysočina region only, which are going to be realized during the second half of 2012 and 2013. The thesis is structured into tree parts. The first chapter deals with the history of the project and with the project’s significance for the development of the Vysočina region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce:	23. 5. 2012
Identifikátor: 
https://is.muni.cz/th/vtlpa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
 - Vedoucí: PhDr. Dagmar Koudelková
 - Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
 
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
 
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
- 
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška - 
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková - 
Tvorba business modelu fitness centra
Filip Jakub - 
Marketingový plán vybrané organizace
Michaela Drdová - 
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková - 
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Pavla Vránová - 
Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace
Eliška KOCHOVÁ - 
Marketingový plán vybrané organizace
Andrea SOUKUPOVÁ