Bc. Zuzana Helešicová

Diplomová práce

Marketingový plán projektu Porta culturae

Marketing plan for the Porta culturae project
Anotace:
Náplní této magisterské diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro projekt Porta culturae. Práce se zaměřuje pouze na aktivity Kraje Vysočina, které budou realizovány v druhé polovině roku 2012 a v roce 2013. Text je rozdělen na tři části. První kapitola seznamuje čtenáře s projektem a zabývá se otázkou významu projektu pro rozvoj Kraje Vysočina. Druhá část analyzuje vnější a vnitřní okolí …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to create a marketing plan for the Porta culturae project. The thesis focused on activities of the Vysočina region only, which are going to be realized during the second half of 2012 and 2013. The thesis is structured into tree parts. The first chapter deals with the history of the project and with the project’s significance for the development of the Vysočina region …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Dagmar Koudelková
  • Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře