Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Radim Novotný
Radim Novotný
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je posoudit vliv značky Coca-Cola na kupní chování spotřebitele. Tato práce je vypracována se zaměřením na trh s kolovými nápoji v České republice. Součástí je vymezení marketingu, uvedení spotřebního trhu a popis marketingového mixu. Práce obsahuje témata týkající se významu značky a jejích charakteristik, čímž se myslí prvky, identita, positioning nebo hodnota značky. Dále je popsán …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to examine the influence of the Coca-Cola brand on consumer buying behaviour. This thesis focuses on the cola beverage market in the Czech Republic. It includes a definition of the term marketing, an introduction of the consumer market and a description of the marketing mix. The thesis includes topics related to the meaning of a brand and its characteristics, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Tomas LeBrun, MgA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující postoje k potravinám u subkultury hipsterů v České republice
Jáchymovský Jáchymovský -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Kristina Petrášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
Andrea Horňáková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová
Název
Vložil
Vloženo
Práva