Bc. Lukáš Kalčok
Master's thesis
Generování úrovní detailů pro 3D modely
Generation of Levels of Details for 3D Models
Abstract:
This thesis theoretically explore methods which are used in computer graphics to simplify 3D models. This thesis describes design of the suggested method and describes it's implementation. This implementation is also rated in the thesis.Abstract:
Táto práca sa zaoberá z teoretického hľadiska metódami a spôsobmi používanými v počítačovej grafike pre zjednodušovanie 3D modelov. Rozoberá navrhnutú metódu pre zjednodušovanie a popisuje jej implementáciu, ktorú aj hodnotí.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fnviq/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2010
- Supervisor: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
- Reader: RNDr. Petr Beneš, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics / Computer Graphics
Theses on a related topic
-
Renderování 3D textu v OpenGL
Adam Vaňko -
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL
Antonín Kühtreiber -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Zobrazování transparentních materiálů pomocí OpenGL
Michal Čičkán