Richard Schneider

Bakalářská práce

Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze

Origins and development of the European car manufacturers stressing the positioning of their brands and their growth strategies
Anotace:
Tato práce má za cíl popsat vznik a utváření evropských automobilových koncernů, jejichž hlavní činností je výroba osobních automobilů. Cílem práce je postihnout na jednotlivých případech strategie jejich expanze na zahraniční trhy a analyzovat je a dále identifikovat strategie řízení značek a zhodnotit úspěšnost brand managementu mimo jiné i ve vztahu k volbě počtu značek a volbě majetkového uspořádání …více
Abstract:
The goal of this thesis is to describe the origins and development of the biggest European car manufacturers. Its aim is to desrcibe the examples of growth strategies especially in foreign markets and to identify the strategies of brand management considering the number of brands in their portfolios, their shareholder structure, and the co-operation with foreign partners as well as with the competitors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Karel Stránský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30399

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod