Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze – Richard Schneider
Richard Schneider
Bakalářská práce
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Origins and development of the European car manufacturers stressing the positioning of their brands and their growth strategies
Anotace:
Tato práce má za cíl popsat vznik a utváření evropských automobilových koncernů, jejichž hlavní činností je výroba osobních automobilů. Cílem práce je postihnout na jednotlivých případech strategie jejich expanze na zahraniční trhy a analyzovat je a dále identifikovat strategie řízení značek a zhodnotit úspěšnost brand managementu mimo jiné i ve vztahu k volbě počtu značek a volbě majetkového uspořádání …víceAbstract:
The goal of this thesis is to describe the origins and development of the biggest European car manufacturers. Its aim is to desrcibe the examples of growth strategies especially in foreign markets and to identify the strategies of brand management considering the number of brands in their portfolios, their shareholder structure, and the co-operation with foreign partners as well as with the competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Karel Stránský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHNEIDER, Richard. \textit{Vznik a~vývoj evropských automobilových koncernů s~důrazem na positioning jejich značek a~strategie expanze}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/lljlvx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka
Anna Maslikova -
Ekonomický růst automobilového průmyslu v Číně
Martin Žahourek -
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov -
Employer branding ve společnosti Sodecia
Miroslav Landa -
Employer branding společnosti Porsche Inter Auto CZ, spol. s r.o.
David Vrabec