Category management ve společnosti Bosch – Veronika Knotová
Veronika Knotová
Master's thesis
Category management ve společnosti Bosch
Category management company Bosch
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá oblastí category managementu. Category management je proces, který se zabývá efektivním řízení produktů na úrovni jednotlivých kategorií. Proces category managementu sestává z definování kategorie, přiřazení role kategorie, stanovení strategie kategorie, taktik a samotné implementace. Pro category management je klíčová správná identifikace konečného spotřebitele a jeho …viacAbstract:
This thesis deals with the fields of category management. Category management is a process that focuses on effective product management at the level of each category. Category management process consists of defining categories, determining the role of category, assignment strategy category, tactics and implementation. For process of category management is crucial correct identification of consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35512
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Martin Jurek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35512
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Category management dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků
Petra Vechetová -
Category management v oblasti pracích prostředků se zaměřením na dětský segment praní
Tereza Švubová -
Využití Category Managementu ve vztazích výroba-obchod
Jan Joska -
Space management vybrané obchodní jednotky
Lenka PEŠKOVÁ -
Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
Daria Artamonova -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova