Strategie firmy Bruder Spielwaren GmbH při vstupu na český trh – Martina Náměstková
Martina Náměstková
Bakalářská práce
Strategie firmy Bruder Spielwaren GmbH při vstupu na český trh
Strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou strategie společnosti Bruder Spielwaren GmbH na zahraničních trzích, konkrétně i na trhu českém. Práce je rozdělena do několika částí, v úvodu představuji společnost, její produktové portfolio a zahraniční obchod. Stěžejní částí práce je marketingová strategie a SWOT analýza. Pomocí dotazníkového šetření se snažím ověřit znalost značky a spokojenost zákazníků.Abstract:
This bachelor thesis deals with strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering foreign markets, especially the Czech one. The thesis is divided into several parts. In the introduction there is a characterization of the company, its range of products and international business. The main part of my thesis deals with marketing strategy and SWOT analysis. I tried to check up on brand awareness in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30380
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Adam Krčál
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30380
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Global Networking of the International Business
Darya Verteletskaya -
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
International Business Strategy: Venture investments into AgTech and other agricultural innovations
Josef Mrázek -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
Position of Kazakhstan in International Trade and Business
Yekaterina Batyrkhanova -
Small Business and International Entrepreneurship
Anastasiia Radchenko -
The changing role of in-house legal department in connection with the advisory function to business in international corporations
Vítězslav Traurig -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček