Martina Náměstková

Bakalářská práce

Strategie firmy Bruder Spielwaren GmbH při vstupu na český trh

Strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou strategie společnosti Bruder Spielwaren GmbH na zahraničních trzích, konkrétně i na trhu českém. Práce je rozdělena do několika částí, v úvodu představuji společnost, její produktové portfolio a zahraniční obchod. Stěžejní částí práce je marketingová strategie a SWOT analýza. Pomocí dotazníkového šetření se snažím ověřit znalost značky a spokojenost zákazníků.
Abstract:
This bachelor thesis deals with strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering foreign markets, especially the Czech one. The thesis is divided into several parts. In the introduction there is a characterization of the company, its range of products and international business. The main part of my thesis deals with marketing strategy and SWOT analysis. I tried to check up on brand awareness in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Adam Krčál

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30380