Product placement a jeho role v marketingových komunikacích – Ing. Martin Slifka
Ing. Martin Slifka
Bakalářská práce
Product placement a jeho role v marketingových komunikacích
Product Placement And Its Role In Marketing Communication
Anotace:
Hlavním cílem této práce je shrnout základní fakta v oblasti product placementu. Jako podkladové materiály mi posloužila převážně zahraniční odborná literatura a internetové zdroje. Na následujících stránkách najdete historii používání, nové trendy a právní aspekty product placementu. Část práce je věnována nejen zvážení pozitiv product placementu, ale také jeho podpoře kontroverzních produktů jako …víceAbstract:
Main objective of this thesis is to summarize basic facts about Product Placement. As basis material I used mainly foreign competent literature and internet sources. On the following pages you can find history, new trends and also legal aspects of Product Placement. Part of thesis is devoted not only to consider advantages of Product Placement, but also to its support of controversial products as medicals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mu345/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Ekonomické a právní aspekty zakázaných typů reklam
Petra Kalinová -
The advertisement in Colombia and its concerns in children's health
Alejandro Velasco Cardona -
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Alena Bláhová -
Náklady na reklamu ve vybrané firmě
Petr Kořínek -
DIVADELNÍ REKLAMA - JEJÍ FORMY, ZPŮSOBY A NÁKLADY REALIZACE
Jakub Málek -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Life with Jim Crow Laws
Kristýna Závišková