Komunikační strategie o.s. Adra v oblasti pomoci dětem třetího světa – Bc. Ema RABENSOVÁ
Bc. Ema RABENSOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační strategie o.s. Adra v oblasti pomoci dětem třetího světa
Communications strategy in organization ADRA for helping children in the third part of the world
Abstract:
Bakalářská práce shrnuje poznatky z oblasti komunikační strategie a marketingu neziskových organizací. Informuje o základních charakteristikách třetího sektoru a zásadách tvorby strategického řízení. Praktická část práce je věnována analýze komunikační strategie o.s. ADRA v oblasti pomoci dětem třetího světa v rámci projektu „BangBaby“.Abstract:
Bachelor work summaries knowledge from the communication strategy and marketing in non-profit organizations. It informs about basic characteristics of the third sector in Czech republic and presents principles of production strategic affairs. Practical part analysis communication strategy of non-profit civil association ADRA which is considered to help children in poor countries. Their project is called …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2640
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RABENSOVÁ, Ema. \textit{Komunikační strategie o.s. Adra v oblasti pomoci dětem třetího světa}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/llx98f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RABENSOVÁ, Ema. Komunikační strategie o.s. Adra v oblasti pomoci dětem třetího světa. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Charakteristika neziskového sektoru v podmínkách České republiky a Kanady se zaměřením na úlohu a postavení Červeného kříže
Helena Daňková -
Motivace pracovníků v neziskovém sektoru ve srovnání s benefity ziskového sektoru
Syuzanna Shiyanova -
Efektivní využití marketingových technik v neziskovém sektoru
Veronika Brožkovcová -
Evaluace neziskového sektoru s případovou studií Industry
Veronika Cinková -
Úloha a postavení neziskového sektoru podle nové právní úpravy
Nikola Šponiarová -
Motivace pracovníků v neziskovém sektoru
Lucie Havlová -
Ekonomika neziskové organizace Oblastní charita Jičín a zdroje financování z veřejného sektoru
Dominika Zavadilová -
Charakteristika a komparace organizací veřejného neziskového sektoru
Adéla KUBÍKOVÁ