Analýza firemní kultury nadnárodní společnosti Pfizer, spol. s.r.o. – Bc. Tereza Bartůňková
Bc. Tereza Bartůňková
Diplomová práce
Analýza firemní kultury nadnárodní společnosti Pfizer, spol. s.r.o.
Analysis of the corporate culture in the multinational company Pfizer, spol. s.r.o.
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza firemní kultury nadnárodní farmaceutické firmy s dceřinou pobočkou v České republice. Úvod teoretické části je věnován obecným aspektům a charakteristikám firemní kultury, jejím modelům a determinantům. Následující kapitoly definují firemní identitu a etiku a upozorňují na její důležitost. Pátá kapitola vymezuje téma národní kultury, která je důvodem kulturních …víceAbstract:
The Subject of my Diploma theses is an analysis of intercompany culture of the international pharmaceutical company which also operates on the local market in Czech Republic. The theoretical part of the theses is focused on the common aspects and characteristics of the intercompany culture itself as well as culture models and determiners. Following chapters define the intercompany identity and ethics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bepah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Organizational culture in a selected company
Šimon Kopsa -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Agáta Sojková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Interní komunikace rostoucího podniku
Marek Lenhard -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka