Eva Lakomá
Bakalářská práce
Analýza konkurence na trhu kaváren
Competition Analysis on the Cafe Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu kaváren. Výzkum je proveden pomocí metody Mystery Shopping. Vybranými objekty jsou čtyři kavárny ve městě Zábřeh. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy a je charakterizováno makroprostředí kaváren. Součástí praktické části je metodika sběru dat, jejich analýza a následné vyhodnocení výsledků. Závěrem jsou zhodnoceny silné a slabé stránky …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the competition analysis on the cafe market. The research is conducted using the mystery shopping method. The selected subjects are four cafes in the Zábřeh. The theoretical part explains important concepts and characterizes the macroenvironment of cafes. The practical part is the methodology of data collection and evaluation of the results. Finally, the strengths …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Petr Skopal
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping v retailovém bankovnictví
Miroslava Zatloukalová -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb
Pamela Čáslavová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová