Využití pohybového snímače Kinect ve virtuální realitě – Bc. Michal Vinkler
Bc. Michal Vinkler
Diplomová práce
Využití pohybového snímače Kinect ve virtuální realitě
Usage of Kinect Motion Sensor in Virtual Reality
Anotace:
Pohybový senzor Microsoft Kinect pro Xbox 360 je zcela novým prvkem na poli přirozené interakce člověka s počítačem. Za pomoci různých typů senzorů dokáže zaznamenávat obraz, zvuk a vzdálenost jednotlivých objektů ve scéně a na základě těchto informací je schopen detekovat pohyby, identifikovat postavy a jejich obličeje, rozpoznat hlasové příkazy a gesta. Hlavním účelem této práce je prakticky ověřit …víceAbstract:
The Microsoft Kinect motion sensor represents a completely new approach in the field of human-computer natural interaction. Using various sensors it records image, sound and computes distance for every object in the scene. Based on the processed data, Kinect detects movements, identifies faces and recognizes speech and gestures of users, allowing them to play games using only their own bodies as controls …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zlua6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Stereoskopická a multiskopická zářízení na KIP
Lubomír BOTEK -
Možnosti zobrazení 3D scén pomocí stereoskopického zařízení
Martin FRIEDEL -
3D stereoskopická a auto-stereoskopická zařízení jako prostředek pro vnímání okolního světa
Eduard STŘÍŽ -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Webová virtuální realita: nový způsob prezentace geoprostorových dat
Jan Horák