Netradiční využití vybraných metod a nástrojů managementu kvality. – Adam Růžička
Adam Růžička
Diplomová práce
Netradiční využití vybraných metod a nástrojů managementu kvality.
Nontraditional Use of Selected Methods and Tools of Quality Management.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o netradičním využití metod a nástrojů managementu kvality v metodě cílových nákladů pří stanovování cílové ceny produktu. V práci je popsán postup navrhovaného řešení průzkumu požadavků a návrhu ceny produktu formou interaktivního dotazování. Metoda QFD, resp. maticový diagram této metody tzv. „Dům kvality“ je součástí vyhodnocení interaktivního dotazování a uceluje informace …víceAbstract:
The thesis deals with untraditional use of methods and tools of quality management in the method of target costing when determining the target price of the product. The thesis describes procedure of the proposed solution of exploration requirements and design price of the product in the form of interactive querying. QFD method, respectively matrix diagram of the method called "House of Quality" is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/104437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: David Vykydal
- Oponent: Jaroslav Nenadál
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKA, Adam. \textit{Netradiční využití vybraných metod a nástrojů managementu kvality.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/lm531j/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Marketing jako nástroj managementu
Libuše Horová