Strategie rozvoje firmy v oblasti prodeje živých květin – Ing. Monika Bubílková
Ing. Monika Bubílková
Bakalářská práce
Strategie rozvoje firmy v oblasti prodeje živých květin
Strategy development company in the sale of live flowers
Anotace:
Autor: Monika Bubílková Název: Strategie rozvoje firmy v oblasti prodeje živých květin Cílem bakalářské práce je vytvoření strategie rozvoje společnosti z velkoobchodního sektoru do sektoru maloobchodního tak, aby bylo dosaženo vyššího zisku, snížení zůstatků neprodaného zboží určeného k likvidaci, rozšíření působnosti společnosti a upevnění jejího postavení na trhu.Abstract:
Author: Monika Bubílková Title: Strategy development company in the sale of live flowers The aim of this thesis is to create a development strategy of the wholesale sector to the retail sector so as to achieve higher profits, lower balances of unsold goods destined for disposal, expansion of the company and consolidating its position in the market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dk3n6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Martina Pivodová
- Oponent: RNDr. Drahoslava Šupáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Economic Development in Tajikistan
Mahinakhon Mamadjonova -
Economic evaluation of Visegrad brand
Tamás Ivan -
Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition
Žaneta Šupová -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ -
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Renata Pilíšková -
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Klára Císařová