Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic – Mgr. Andrea ZAVADILOVÁ
Mgr. Andrea ZAVADILOVÁ
Bachelor's thesis
Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic
Sale support analysis for HP TRONIC´s import brands
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu podpory prodeje importovaných zna-ček firmy HP TRONIC. Hlavní činnosti firmy je import, maloobchodní a velkoobchodní prodej elektrospotřebičů. Firma HP TRONIC stojí na čele v prodeji domácích spotřebičů, spotřební elektroniky a foto techniky. Hlavním cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat a následně zhodnotit a porovnat současný stav podpory …moreAbstract:
In my dissertation I focused on a sale support analysis for HP TRONIC´s import brands. The principal activity of the HP TRONIC ZLÍN company is import, wholesale, and retail of consumer electronics. HP TRONIC ZLÍN spol. s r.o. is among the leaders in sales of hou-sehold appliances, consumer electronics and photo equipment in the Czech Republic. The main goal of this dissertation is to thoroughly analyse …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2007
Identifier:
4886
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAVADILOVÁ, Andrea. \textit{Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/lmba4c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAVADILOVÁ, Andrea. Podpora prodeje importovaných značek společnosti HP Tronic. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Podpora prodeje na internetu
Lukáš Lapka -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Martina Pavličíková -
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti respektující reakce spotřebitele
Miriam Trofimenková -
Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
Monika DAVIDOVÁ -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová