Efektívnosť POS vystavení spotrebných kozmetických produktov vo vybraných reťazcoch – Lucia Gerliciová
Lucia Gerliciová
Master's thesis
Efektívnosť POS vystavení spotrebných kozmetických produktov vo vybraných reťazcoch
Efektivnost POS vystaveni spotřebních kosmetických produktů ve vybraných řetězcích
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením sekundárních POS vystavení, jako nástroje podpory prodeje, spotřebních kosmetických produktů ve vybraném potravinovém a drogistickém řetězci. Podrobněji se zaměřuje na vysvětlení marketingového mixu značek divize spotřebních produktů společnosti L´Oréal, Garnier a L´Oréal Paris s ohledem na český trh. Hlavní důraz klade na složky cena a komunikace, …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze and evaluate the efficiency of the secondary POS placements, as a supporting sales tool, of consumer cosmetic products in chosen food and drugstore chain. It is explaining the marketing mix of brands of consumer products division of L´Oréal Company, Garnier and L´Oréal Paris, in more detail, with regard to the Czech market. The main focus is given to two …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou a vyhodnotením efektivity sekundárnych POS vystavení, ako nástroja podpory predaja, spotrebných kozmetických produktov vo vybranom potravinovom a drogistickom reťazci. Podrobnejšie sa zameriava na vysvetlenie marketingového mixu značiek divízie spotrebných produktov spoločnosti L´Oréal, Garneir a L´Oréal Paris s ohľadom na český trh. Hlavný dôraz kladie na zložky …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75903
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Veronika Maurerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75903
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková