Melita Vodičková

Bakalářská práce

Tvorba strategie pro zavedenou značku

Strategy Determination for an Established Brand
Anotace:
Svou bakalářskou práci jsem rozdělila do dvou hlavních částí. V první části jsem se snažila o vytyčení cíle této bakalářské práce a uvedení do problematiky strategie a strategického řízení obecně, přičemž důraz jsem kladla na strategii značky. Cílem mé práce bylo navrhnout strategii pro již zavedenou značku. Podklady pro teoretickou část jsem čerpala z odborné literatury, zaměřené převážně na budování …více
Abstract:
I divided my Bachelor’s Thesis into two main parts. In the first part I tried to specify the aim of the Bachelor’s Thesis and to provide an introduction to the field of Strategy and Strategic Management in general with special emphasis given to Brand Strategy. The aim of the Thesis was to develop a strategy of an established brand. The sources of the theoretical part stem from the bulk of professional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Lucja Matusiková
  • Oponent: Kateřina Kopiová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava