Marketingová strategie značky Persil – Kateřina Neumannová
Kateřina Neumannová
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky Persil
Marketing strategy of the Persil brand
Anotace:
Značka Persil je jedna z nejúspěšnějších značek pracích prostředků, která se na trhu pohybuje více než 110 let. Patří do portfolia německé společnosti Henkel, která byla založena roku 1876. Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií této celosvětově rozšířené značky na českém trhu. Teoretická část bakalářské práce popisuje důležité pojmy z oblasti marketingového prostředí, které jsou následně …víceAbstract:
Persil is one of the most successful brands of detergents, which has been on the market for more than 110 years. It is part of portfolio of German company called Henkel, which was established in 1876. This bachelor thesis deals with a marketing strategy of this worldwide brand on the Czech market. The theoretical part of this bachelor thesis describes important terms from the marketing environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79421
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tereza Hanyková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79421
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Family-Oriented Printed Advertisements: A Discourse Strategy Analysis
Michaela Rokytová -
Marketing Strategy Proposal for the Selected Beauty Salon
Sofiya Nikitina -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich