Kateřina Neumannová

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Persil

Marketing strategy of the Persil brand
Anotace:
Značka Persil je jedna z nejúspěšnějších značek pracích prostředků, která se na trhu pohybuje více než 110 let. Patří do portfolia německé společnosti Henkel, která byla založena roku 1876. Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií této celosvětově rozšířené značky na českém trhu. Teoretická část bakalářské práce popisuje důležité pojmy z oblasti marketingového prostředí, které jsou následně …více
Abstract:
Persil is one of the most successful brands of detergents, which has been on the market for more than 110 years. It is part of portfolio of German company called Henkel, which was established in 1876. This bachelor thesis deals with a marketing strategy of this worldwide brand on the Czech market. The theoretical part of this bachelor thesis describes important terms from the marketing environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Tereza Hanyková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79421