Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích – Tereza FORMÁNKOVÁ
Tereza FORMÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích
The use of marketing instruments in a chosen company in B2B and B2C markets
Anotace:
Předložená bakalářská práce pojednává o konkrétních nástrojích marketingového mixu malé kamenické firmy Inkasta s.r.o. a o jejich rozdílném využití na trzích B2B a B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod k problematice marketingového mixu a základní charakteristiku B2B a B2C trhu. Dále se práce věnuje analýze samotné firmy Inkasta, a to zejména tomu, jaké marketingové nástroje a v jaké míře …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on particular instruments of marketing mix of a small stonemason's company called Inkasta s.r.o. and on the different use of these tools on B2B and B2C market. The first part provides the theoretical introduction to marketing mix and to B2B and B2C market. The next part presents the chosen company and analyzes it´s use of tools of marketing mix on both target markets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FORMÁNKOVÁ, Tereza. Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingový mix vybraného B2B podniku
Eliška Kollertová -
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
Marketingový mix podniku na trhu B2B
Lukáš Michálek -
Marketingový mix vybraného podniku na B2B trhu ve Švédsku
Marika Orgoníková -
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Elena Kozlova -
Analýza marketingového mixu společnosti na B2B trhu
Veronika Rycková