Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích – Tereza FORMÁNKOVÁ
Tereza FORMÁNKOVÁ
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích
The use of marketing instruments in a chosen company in B2B and B2C markets
Abstract:
Předložená bakalářská práce pojednává o konkrétních nástrojích marketingového mixu malé kamenické firmy Inkasta s.r.o. a o jejich rozdílném využití na trzích B2B a B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod k problematice marketingového mixu a základní charakteristiku B2B a B2C trhu. Dále se práce věnuje analýze samotné firmy Inkasta, a to zejména tomu, jaké marketingové nástroje a v jaké míře …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on particular instruments of marketing mix of a small stonemason's company called Inkasta s.r.o. and on the different use of these tools on B2B and B2C market. The first part provides the theoretical introduction to marketing mix and to B2B and B2C market. The next part presents the chosen company and analyzes it´s use of tools of marketing mix on both target markets …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORMÁNKOVÁ, Tereza. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/lmnmik/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FORMÁNKOVÁ, Tereza. Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
Marketingový mix vybraného podniku na B2B trhu ve Švédsku
Marika Orgoníková -
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Elena Kozlova -
Marketingový mix podniku na trhu B2B
Lukáš Michálek -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký