Zuzana Tomalová

Master's thesis

Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice

Project of Easy Fruit Brand Product Launch into the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu uvedení nového produktu Hamé Easy Fruit na trh v České republice. Práce je složena z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy související s tématem práce. V analytické části práce je analyzován marketingový mix a provedena situační analýza, zahrnující PESTLE analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu …more
Abstract:
This master´s thesis deals with the project of Hamé Easy Fruit Brand Product Launch into the Czech Market. The thesis includes a theoretical, a practical and project part. The theoretical part explains the basic marketing concepts related to the topic of the thesis. The practical part of the thesis analyzes the marketing mix and situation analysis, including PESTLE analysis, competitive analysis and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tomalová, Zuzana. Projekt uvedení nového produktu Easy Fruit na trh v České republice. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing