Reportování o společenské odpovědnosti u podniků v ČR – Bc. Šárka Bártlová
Bc. Šárka Bártlová
Diplomová práce
Reportování o společenské odpovědnosti u podniků v ČR
Corporate Social Reporting within Companies in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce pojednává o reportování o společenské odpovědnosti u podniků v České republice. První část práce popisuje společenskou odpovědnost firem, význam, podstatu, přínos podniku, ale také možnosti reportování. Reportování je hlavním bodem práce, kdy jsou představeny standardy, přičemž největší pozornost je věnována metodice GRI, konkrétně aktuální G4. Na základě tabulky Czech TOP 100 jsou …víceAbstract:
The central topic of this final thesis is the social responsibility reporting and the practice of Czech companies in this field. The aim of the first part of the thesis is to describe corporate social responsibility, the importance, essence, and benefits of a business and also reporting options. The reporting itself is, in general, the main topic of this thesis and its standards are introduced throughout …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hghwt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÁRTLOVÁ, Šárka. \textit{Reportování o společenské odpovědnosti u podniků v ČR} [online]. Praha, 2017 [cit. 2023-12-06]. Dostupné z: https://theses.cz/id/lmx365/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić