Problematika volebního chování a politický marketing – Bc. Zbyněk Římal
Bc. Zbyněk Římal
Diplomová práce
Problematika volebního chování a politický marketing
Political Behavior and Political Marketing
Anotace:
Diplomová práce dokazuje, že účinný politický marketing nelze realizovat bez dobré znalosti volebního chování. Význam politického marketingu je prezentován na příkladu hnutí ANO v parlamentních volbách v roce 2013. Faktory ovlivňující volební chování měly vliv na strategii celé předvolební kampaně i na využití jednotlivých nástrojů politického marketingu. Parlamentní volby v roce 2013 se staly přelomovým …víceAbstract:
This diploma thesis focuses to show that effective political marketing can not be realized without good knowledge of electoral behavior. In the analytical part of the thesis, this statement is presented on the example of the political party "Movement ANO" and parliamentary elections in 2013. Next to this main aim the author thinks about the hypothesis, that parliamentary elections in 2013 have become …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oof3b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Problematika volebního chování a politický marketing
Tereza Krsková