Bc. Alena Samková

Master's thesis

Marketing cílený na děti

Marketing targeted to children
Abstract:
Téma mé diplomové práce bylo „Marketing cílený na děti“ a mým cílem bylo zjistit, jaké marketingové procesy používá mnou vybraná instituce IKEA, a jakými komunikačními prostředky a aktivitami disponuje k oslovení stálých a budoucích zákazníků, převážně dětí. Hlavním úkolem bylo zjistit, zda jsou používané marketingové postupy účinné, zda je využívá k pochopení a komunikování se spotřebiteli.
Abstract:
The topic of my thesis was „Marketing targeted at children" and my aim was to find out what process IKEA is using, and what means of communication and activities to address the current and future customers, mostly children. The main task was to determine whether their marketing procedures are effective, and whether they are used to understand and communicate with consumers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Martina Sedláková
  • Reader: Ing. Jindřich Říha

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní