Výzkum politických stran: Hnutí ANO – Bc. Dominik Kupčík
Bc. Dominik Kupčík
Diplomová práce
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Research on political parties: ANO
Anotace:
Diplomová práce se zabývá kampaněmi Hnutí ANO před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2013 a 2017. Zároveň zkoumá permanentní kampaň hnutí v průběhu volebního období. To vše s ohledem na proměnu elektorátu Hnutí ANO, která v tomto čase nastala. Kampaně jsou hodnoceny prostřednictvím analýzy použitých nástrojů marketingové komunikace, analýzy obsahu kampaní a jejich ekonomické …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on campaigns of Hnutí ANO (YES movement) before the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013 and 2017. It also examines the permanent campaign of the movement during the parliamentary term. All this with regard to the transformation of the electorate of Hnutí ANO, which occurred at this time. Campaigns are evaluated through analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y3bbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo