Obchodní společnost a její název – Bc. Nikola Hollá
Bc. Nikola Hollá
Bakalářská práce
Obchodní společnost a její název
Trading Company and its Name
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat název a obchodní firmu podle původní právní úpravy a podle nové právní úpravy platné od 1.1.2014, porovnat jejich změny a vyhodnotit prospěch z nové právní úpravy. První část práce je věnována definici základních pojmů, které souvisí se zadaným tématem a budou se v práci vícekrát vyskytovat. Dále je popsán jednotliví vývoj právní úpravy obchodní firmy z historického …víceAbstract:
The aim of the thesis is to describe the name and the trade company under the original legislation and the new legislation in force since January 1, 2014, to compare their changes and evaluate the benefits of the new legislation. The first part deals with the definition of basic concepts related to the assigned topic that will repeatedly occur within the work. There is also described individual development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/g3trm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Mgr. René Šifta
- Oponent: JUDr. Petr Dobiáš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Logistics System of "Kola trade" company
Anastasia Vznuzdaeva -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman