Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook – Jana Kunová
Jana Kunová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Marketing communication of multinationals in the field of sustainability on Facebook social network
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook. Teoretická část je založena na popisu marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace, internetového marketingu, komunikace na sociálních sítích, udržitelného rozvoje, nadnárodních společností a inovací. Praktická část je založena na analýze příspěvků …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication of multinational companies in the field of sustainability on the social network Facebook. The theoretical part is based on the description of marketing, marketing mix, marketing communication, internet marketing, social media communication, sustainability, multinationals and innovation. The practical part is based on the analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14639
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Janečková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNOVÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/ln4u9v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Circular Economy as a Part of Corporate Social Responsibility Policy in Different-sized Companies
Štěpán Volek -
Challenges and opportunities of social procurement
Nicole Kathrin Gladys -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
8. 9. 2023
Kohout, J.
8. 9. 2023