Marketingová strategie občanského sdružení Semiramis – Adéla Lichková
Adéla Lichková
Bakalářská práce
Marketingová strategie občanského sdružení Semiramis
Marketing strategy of non-profit organization Semiramis
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na konkrétním příkladě občanského sdružení Semiramis ukázat možnost využití marketingu a jeho nástrojů v neziskovém sektoru. Zároveň také upozornit na některá specifika, která s sebou nese jak samotný neziskový sektor, tak oblast sociálních služeb, v níž Semiramis o.s. působí.Práce je dělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická východiska se zaměřují zejména na popis …víceAbstract:
There were two main aims of this bachelor´s thesis: to demonstrate a potentiality of utilization of marketing itself and of marketing tools in non-profit sector through the particular case of Semiramis o.s. and to highlight the unique qualities of non-profit sector and of area of social services, where Semiramis o.s. works, as well.The thesis consists of two parts – theoretical one and empirical one …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2010
- Vedoucí: Pavel Bachmann
- Oponent: Eva Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Návrh marketingové strategie vybrané organizace
Andrey Rybalka -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Karina Zaitseva -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace
Kateřina Slezáková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová