Adéla Lichková

Bakalářská práce

Marketingová strategie občanského sdružení Semiramis

Marketing strategy of non-profit organization Semiramis
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na konkrétním příkladě občanského sdružení Semiramis ukázat možnost využití marketingu a jeho nástrojů v neziskovém sektoru. Zároveň také upozornit na některá specifika, která s sebou nese jak samotný neziskový sektor, tak oblast sociálních služeb, v níž Semiramis o.s. působí.Práce je dělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická východiska se zaměřují zejména na popis …více
Abstract:
There were two main aims of this bachelor´s thesis: to demonstrate a potentiality of utilization of marketing itself and of marketing tools in non-profit sector through the particular case of Semiramis o.s. and to highlight the unique qualities of non-profit sector and of area of social services, where Semiramis o.s. works, as well.The thesis consists of two parts – theoretical one and empirical one …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB152

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2010
  • Vedoucí: Pavel Bachmann
  • Oponent: Eva Šimková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence