Simona Velechovská

Bachelor's thesis

Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad

Branding of cultural institutions: Vyšehrad National Cultural Monument
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem brandingu a jeho specifikací pro oblast kulturních institucí. V teoretické části práce jsou popsány pojmy jako je corporate identity, corporate design, branding a brand. Téma brandingu je v závěru teoretické části dále specifikováno pro oblast kulturních institucí. Praktická část se zaměřuje na proces rebrandingu Národní kulturní památky Vyšehrad, kdy je popsána původní …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of branding and its specification for cultural institutions. The theoretical part describes concepts such as corporate identity, corporate design, branding and brand. At the end of the theoretical part, the topic of branding is further specified for the area of cultural institutions. The practical part focuses on the process of rebranding of the Vyšehrad National …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedúci: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86688